divendres, 4 d’octubre del 2019



EL QUE MÉS M’AGRADA

Com os he explicat abans, estic en un equip de voleibol. Fa dos anys que vaig començar.

Abans d’estar en un equip de voleibol, jo feia gimnàstica artística. Feia 5 anys que vaig començar en aquest esport, però ja n’estava una mica cansada i volia canviar d’esport.Resultado de imagen de gimnasia artistica

Estic molt contenta d’haver fet aquest canvi. En dos anys que porto jugant a voleibol, he conegut a moltes persones i n’he aprés un munt de valors. Jo era una persona molt insegura de mi mateixa, i he conegut a persones que m’han fet creure una mica més en mi. El primer any que vaig estar, vaig tenir un entrenador que va confiar molt en mi i en la meva germana, i l’haig d’agrair molt. Després i el que encara és el meu entrenador, m’ha ajudat molt i  m’ha ensenyat molt. M’he esta ensenyant un munt de coses i he  notat molta millora des de el primer dia que estic amb ell. Li dono moltes gràcies per confiar en mi. Jo sóc una persona molt exigent i això a vegades em perjudica perquè m’aplico molta pressió, però tampoc es que sigui dolent.
L’haig d’agrair molt a tothom que ha confiat en nosaltres. I m’ha fet arribar a un equip que aquest dissabte juga amb el Barça!! Jo crec que hi podem guanyar, estic molt segura.
 





A i una de les altre coses de les que m’agrada molt és anar a comprar roba i sabates. A vegades em passa que em poso molt nerviosa perquè em tiro una hora o més intentant buscar alguna cosa que m’agradi i m’acabo anant amb les mans buides, anar a comprar no es tan fàcil com sembla, almenys per a mi... S’ha de tenir molta paciència, i jo d’això en tinc poca.
Resultado de imagen de ropa
 Resultado de imagen de bambas originales

7 comentaris:

LLEGIR RAMON LLULL Ramon Llull teòleg, filòsof, poeta i alquimista, va néixer a Palma de Mallorca el 1235 i va morir a la seva ciu...