dijous, 3 d’octubre del 2019

Què faré aquest cap de setmana?


Voleu saber què faré aquest cap de setmana?

Aquest cap de setmana ja tinc algunes coses planificades, ja que jugo en un equip de voliebol.
El dissabte juguem contra el Barça a les 10, això significa que m'haig d'aixecar a les vuit per estar allà a les 9. M'agrada molt aixó d'haver de competir contra equips tan bons. L'any passat cuasi guanyem, vam quedar 2-3 amb diferència de l'ultim set a dos punts. Aquest any, encara que siguem un equip nou, si juguem com sabem podem guanyar. 
Resultado de imagen de partidos de voleibol femenino
Per la nit, tenim un aniversari. Li comprarem un regal entre tots. 
Resultado de imagen de fiesta de cumpleaños
Encara que no hem podré quedar molt tar perquè al dia seüent torno a jugar un partit, però no amb el meu equip, si no amb el B perquè són molt poques i ens criden per fer reforç i perquè necessiten a jugadores. A mi la veritat es que m'agrada aixó de jugar amb dos equips, només que després ho noto molt entre setmana, perquè haig de madrugar els dos dies i posar-me a dormir per les tardes no és el meu, mai aconsegeuixo dormir-me.

El cap de setmana pasat ja vam haver de fer el mateix, estaria millor que fossin els dos el mateix dia o una mica més tard.

Crec que ja ha quedat clar que unes de les coses que més m'agraden és jugar a voleibol.
El meu pare té un equip de fútbol i avegades coincidim i ell no ens pot venir a veure o nosaltres a ell, dic nosaltres pequè tinc una germana de la mateixa edat que jo.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

LLEGIR RAMON LLULL Ramon Llull teòleg, filòsof, poeta i alquimista, va néixer a Palma de Mallorca el 1235 i va morir a la seva ciu...