dijous, 9 de gener del 2020

LES MEVES TRADICIONS NADALENQUES

El que més m'agrada del que fem amb la meva familia és que sempre els dies de Nadal ens juntem tots junts. 
Quasi sempre, ens reunim a casa dels meus avis a dinar o a sopar. Em fa molta il·lusió quan ens juntem tots junts. 
També juguem a molts jocs.
Normalment solem jugar al bingo, i ens reunim molts, perqué la germana de la meva àvia viu al mateix edifici i ens juntem las dues families. M'ho paso molt bé.
He de dir que aquest any m'ha tocat el bingo jugant amb la meva familia. 
Una de les altres coses que més m'agrada es que després de sopar ens posem tots a ballar i a cantar. 
El dia de La Nit de Cap d'Any intemtem anar tots en lluentons, ens agraden molt!
Aquest dia es quan més ballem per celebrar que ja és un any nou.
També tenim la tradició de després de les uves juntar-nos amb els nostres amics. No parem de ballar!
Una altre de les coses que més m'agraden és que quan dinem o sopem el mejar està bonísim i a sobre hi ha molt i un munt de coses per probar!
Nosaltres celebrarem tant Para Noel com els Reis Mags, el que més m'agrada és que m'ai perdem la ilusió. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

LLEGIR RAMON LLULL Ramon Llull teòleg, filòsof, poeta i alquimista, va néixer a Palma de Mallorca el 1235 i va morir a la seva ciu...