dilluns, 23 de març del 2020

EL MEU PUNT DE VISTA DEL COVID-19

Si abans de que passes tot això em diuen el que estem vivint aquest dies, no ho hagués cregut. To això em sembla de pel·lícula.
  
Jo pensava que amb dues setmanes ja tindríem de sobra per eliminar aquest virus, però veient la situació tan greu que hi ha a tot el mon, perquè ja ha arribat a tots els continents, jo crec que tornarem a classes a finals d'abril, però tot serà molt diferent. El mon no tornarà a ser el que era abans. I fins que s'elimini el virus pot tardar perfectament un any o més, és a dir, que afirmin que la vacuna que han trobat és la que eliminarà al virus.

Jo trobo molt a faltar als meus amics, i en cara que no m'ho crec ni jo, enyoro anar a classe, perquè era la nostra rutina i veia als meus amics, i aquest any està sent el millor, fins ara.
  
Em dona molta ràbia la gent que utilitza com a excusa el gos per sortir al carrer,  no són conscients de la situació que hi ha al tot el mon, i per persones com questes el virus trigarà més en desaparèixer.
  
Agraeixo molt als infermers, mèdics, i tota la gent que encara que tots estem confinats, han d'anar a treballar. El meu pare és un exemple, l'admiro molt per l'esforç que està fent aquest dies d'anar a treballar, perquè tenen molt de treball i han de currar molt i ser forts per seguir en davant.

Resultado de imagen de covid 19 enfermosEntre tots podem. 

#quedatencasa

#joemquedoencasa

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

LLEGIR RAMON LLULL Ramon Llull teòleg, filòsof, poeta i alquimista, va néixer a Palma de Mallorca el 1235 i va morir a la seva ciu...